MENÜ
2019. július 18.
Frigyes

Ellentétek tobzódása

A Párizsi Divathét az elmúlt héten zajlott, ahol már a 2019-es őszi-téli divat volt a főszereplő.

Azonos márkanév – más termék keleten és nyugaton?

Az EU szerint is eltér az élelmiszerek összetétele a tagállamokban.

Kínaiak készítik az olasz luxusmárkákat

Ellepték a kínaiak a toszkán várost, és már ők készítik az olasz luxusruhákat.

Mit vásárol az Y-generáció?

Elemzők szerint számos iparág napjai vannak megszámlálva, mert az Y-generációnak mások az igényei.

Az Apple továbbra is a világ legértékesebb márkája

Vitathatatlanul a technológiai márkák a legértékesebbek a világon.

A Google márkaértéke annyi, mint hazánk GDP-je

A közép-európai térségből egyedül a Red Bull került a legnagyobbak közé.

Marketing és a magyar focisták

A gyerekek nem Messik és Ronaldók, hanem Királyok és Dzsudzsákok akarnak lenni.
További cikkek