MENÜ
2025. július 4.
Ulrik

Szégyent hoztak a márkára

index.hu

A Ferrari megválogatja a vevőit jó híre védelme érdekében.

A Ferrari tiltólistája. Az ember azt hinné, egy márka minden eszközt megragad, hogy az eladások révén növelje bevételeit. De vannak olyan csúcsbrandek, amelyek megválogatják a vevőiket jó hírük védelme érdekében. Ilyen a Ferrari, amely azt a luxust is megengedheti magának, hogy egyes celebeknek nem ad el a sportkocsijaiból, mivel az illető korábban rombolta a márka hírnevét.

Justin Bieber. A 31 éves, Grammy-díjas kanadai popsztár három főbenjáró bűnt követett el a márka ellen. Egy alkalommal olyan durván fékezett, hogy a mögötte haladó gépkocsi totálkárosra törte a Ferrariját; a kocsi aerodinamikáját átalakította, továbbá csillogó kékre festette; és árverésre bocsátotta 2017-ben. Többé nem lehet Ferrarija.

50 Cent. Az 50 éves Emmy- és Grammy-díjas rapper durván ócsárolta a Ferrari 488-as mintájú gépkocsiját, holott csupán annyi történt, hogy elfelejtette feltölteni az akkumulátort. Többé már nem is lesz erre módja.

Nicolas Cage. A 61 éves filmsztár jóval ár alatt értékesítette Ferrari Enzóját. Rosszul tette.

Lindsay Lohan. A 39 éves amerikai filmsztár és énekes nem éppen példamutató életet él, összeütközésbe került a törvénnyel, és intenzív drogfogyasztó. Így hát méltatlan
ná vált a Ferrarira.