Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?
Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.
Az új Ford Mustang: versenyautó a hétköznapokban
A hamarosan Európában is elérhetővé váló Ford Mustang GTD.
A hét közepén bemutatják a Mazda CX-80-at, a márka új zászlóshajóját
Valószínűleg a frontrész is a CX-60 stílusát követi majd.
Benzinmotort kap az elektromos 500-as
Nem meri benzines 500-as nélkül hagyni Európát a Fiat, az előző nemzedék eltűnése miatt lépéskényszerbe kerültek.
Mennyire veszélyes Magyarországon autózni?
Két szomszédos országunk áll a legrosszabbul az egymillió főre jutó közúti halálozások tekintetében.
Újdonság az egynapos matrica a csehországi autópályákon
Március elsejével vezették be az egynapos matricát, ami a többi árára is hatással volt.
Egyszerű fejlesztéssel nagyobb hatótáv
Különösebb gyártási forradalom nélkül elérhető az 1000 km-es hatótáv.
A kényszermunkával készült alkatrészeket nem használja fel a Volkswagen
A várakozó ügyfeleket már értesítették a késésről.
Jön az Abarth elektromos négykerkes verziója
Az új 600e prototípusát álcázva már láthattuk, most pedig az Abarth közzétette az első képet az új modellről.
Autópálya vagy park: miként döntöttek a valenciaiak
Az ország vezetése úgy döntött, hogy a Turia folyó medrét elterelik, hogy az a város mellett haladjon el.
Emeletes buszból épített otthont egy pár
Gareth és Lamorna Hollingsworth egy évig voltak nászúton, amit lakókocsiban töltöttek utazással.
Magyarország a belépési pont az EU-ba
Ezért választotta Magyarországot valójában a kínai BYD autógyár
Ha sportos kisautóra vágyik
A Car Expert Awards szakértői kihirdették a 2024-es év legjobb kisautóját. Ez az Abarth 500e.
További cikkek