Az évtized végét sem érik meg
![](/upload/userfiles/news/202407/362053_source-1200x675.jpg)
Kínában a nagyjából két éve futó árháborúnak egyelőre nem csak a vállalatok, de a vásárlók is örülhetnek.
![](/upload/userfiles/news/202407/thumbs/ken-akkumulator.jpg)
Nátrium-kén alapú akkumulátor – hazánkban elsőként
Átadták az első magyarországi nátrium-kén alapú akkumulátort.
![](/upload/userfiles/news/202407/thumbs/verne-exterior1-667b32aa9ea54.jpg)
Horvátországból érkezhet Európa első robottaxija
A tervek szerint pedig már két év múlva megjelenhet Európa útjain.
![](/upload/userfiles/news/202406/thumbs/toltes-tesztkep-gettyimages-1388599279-1100x480.jpg)
Túl sok az elektromos autó – kevés a töltőállomás, látványos fejlesztés várható
Jelentősen megnő és kiszélesedik az elektromos autók töltőhálózata az évtized végére.
![](/upload/userfiles/news/202406/thumbs/unnamed (43)_1.jpg)
A Jeep az elektromosok között is az élen jár
A Jeep már bebizonyította, hogy remekül csinálja a kínálat zöldítését, az off-road tulajdonságok érdemi csorbítása nélkül.
![](/upload/userfiles/news/202406/thumbs/unnamed (43).jpg)
A Jeep az elektromosok közütt is az élen jár
A Jeep már bebizonyította, hogy remekül csinálja a kínálat zöldítését, az off-road tulajdonságok érdemi csorbítása nélkül.
![](/upload/userfiles/news/202406/thumbs/ww.jpg)
Olcsó elektromos autóval erősít a Volkswagen
A Volkswagen tervei szerint az új, körülbelül 20 000 eurós elektromos autót 2027-ben fogják piacra dobni.
![](/upload/userfiles/news/202406/thumbs/unnamed2.jpg)
Elektromos autók hasznosítása a háztartásokban
A cél az, hogy a napon belüli csúcs felhasználásokat az autók akkumulátorából nyerjük ki.
![](/upload/userfiles/news/202405/thumbs/aram.jpg)
Légi szélenergia-rendszer – áram a magasból
Az a módszer hozhatja el a szélenergia következő szintjét.
![](/upload/userfiles/news/202405/thumbs/unnamed (1)_2.jpg)
Apró villanyautó akár akkumulátor nélkül is megvásárolható
Egészen vállalható külsejű, Fiat Cinquecento méretű villanyautó a vietnami VinFast legújabb dobása.
![](/upload/userfiles/news/202404/thumbs/unnamed (2)_3.jpg)
Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?
Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.
![](/upload/userfiles/news/202404/thumbs/unnamed_1.jpg)
Benzinmotort kap az elektromos 500-as
Nem meri benzines 500-as nélkül hagyni Európát a Fiat, az előző nemzedék eltűnése miatt lépéskényszerbe kerültek.
![](/upload/userfiles/news/202403/thumbs/unnamed (5).jpg)
Egyszerű fejlesztéssel nagyobb hatótáv
Különösebb gyártási forradalom nélkül elérhető az 1000 km-es hatótáv.
További cikkek