Érkezik az első szilárdtest-akkumulátorral szerelt autó
Hatótávolsága CLTC szerint 1000 kilométer, WLTP szerint 800 kilométer.
Maradnak a belső égésű motorok a Volkswagennél
„Az erős piaci verseny és a magas akkumulátorárak nagy gazdasági nyomás alá helyezik a gyártókat.”
Szigorúbb szabályozás jöhet a kismotorokra
16 év alatt nem lehetne segédmotort vezetni az EU-ban.
Negyed század után ismét hátsókerék-hajtással jönnek a Volvók
A hátsó kerekeket hajtó villanymotor 238 lóerős teljesítményű.
Ha változik a KRESZ, mindenki motorra ül
Németországban hasonlóan zajlik az A1 jogosítvány megszerzése azoknak, akik már huzamosabb ideje közlekednek B-s jogsival.
Új helyszíneken telepítenek motorosbarát szalagkorlátokat
Újfajta szalagkorlátokat telepítenek a magyar utak mellett.
Nem füstöl, hanem gőzöl
Mikor és hol mehetünk majd Magyarországon hidrogénes vonattal?
Bemutatták a világ legolcsóbb elektromos autóját
Az új benzineseknek is feladja a leckét, ami az árat illeti.
Megoldás lehet a dízelválságra
Olyan dízelhibridet fejlesztettek, hogy a gázolajhiányt is megoldhatja és a klímának is jó.
Motorral a felhők fölött
A világ első repülő motorja 100 km/h-val száll, 40 percig képes a levegőben maradni.
A víz fölött suhanó elektromos vízitaxi
A szárnyashajót Velencében is szolgálatba állíthatják, mert alig kavar hullámokat.
Radikálisan átformálják a dízel- és benzinüzemű autókra vonatkozó szabályozást
Megvan a dátum: ekkor tiltják be Magyarországon a benzines és dízel autókat.
Van, ahol két okból is tilos bemelegíteni az autót indulás előtt
Írországban bírság, sőt: börtön is járhat az utcai autómelegítésért.
További cikkek