MENÜ
2022. január 24.
Timót
Elegánsabb és minőségében jobb lesz a T-Roc

Elegánsabb és minőségében jobb lesz a T-Roc

autonavigator.hu

Mindkét karosszériaváltozat megújul az összes elérhető felszereltségi szinten.

Kabrióként és lemeztetősként is frissül 2022-re a T-Roc, megkapja azokat a stílusjegyeket, amelyek elengedhetetlenek egy új Volkswagenről. A motorok ugyanazok maradnak, de a beltérben fellelhető néhány igen pozitív változás, mutatjuk!

A változás leginkább a T-Roc orrán feltűnő: új fényszórókat kap, ráadásul a mátrix-LED változatokhoz az azokat összekötő fénycsík is jár majd. A műanyagok is a jelenlegi VW dizájn alapján frissültek, akárcsak az autó hátulja, itt a legfeltűnőbbek az enyhén sötétített, új dizájnt kapott lámpatestek. A T-Roc új felniket is kap, ezek 16 és 19 col közötti méretben elérhetők. Természetesen kitűnik a sorból az R változat, ami ismét vadabb lökhárítókat kap, mindezt függőleges menetfénnyel, 18 colos Jerez felnikkel, ezüst tükrökkel, hátsó szpojlerrel és hangsúlyos Akrapovic kipufogóopcióval dobják fel.

 A beltérben is történtek változások, ám itt inkább a kéznek szólnak, mintsem a szemnek: az új Golfból ismerős kormánykerék mögött az eddigi kopogós műanyag helyett puha műszerfalat kapnak a frissített változatok. A digitális műszeregység 8 colos, míg az infotainment kijelzője 6,5 col, 8 col, vagy 9,2 col lehet, és természetesen Android Auto és Apple Carplay is lesz rajtuk, akár kábeles csatlakozás nélkül is.

Bent maradnak az opcionális színes betétek, a műszerfalkeret viszont innentől puha műanyagból lesz körülötte

Megkapja az új IQ.Drive Travel Assist csomagot is, ezzel jobb sáv- és távolságtartó asszisztenst, valamint az útviszonyoknak megfelelően előre gondolkodó, a kanyarokhoz és egyéb közlekedési akadályokhoz előre lassító tempomatot is. Mindemellett alapfelszereltéggé válik a parkoló asszisztens is.

Ahol nem látszik, ott viszont nincs változás: minden motor marad. Az alap az egyliteres, háromhengeres, 110 lovas TSI, ezt követi a 150 lóerős, négyhengeres, 1,5 literes változat, természetesen elsőkerék-meghajtással. A gyengébbik, 115 lovas dízel szintén csak elöl teker, de a 150 lóerős TDI változathoz és a 2,0 literes, 190 lóerős TSI-hez már 4Motion összkerékhajtás is kérhető. A csúcs T-Roc R erőforrása sem változik: továbbra is 296 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal szaggatja az aszfaltot, természetesen mind a négy kereket meghajtva.