Nem szabadidő-autó, de elektromos, elérhető árú és VW

Íme a VW legújabb ígéretes villanyautója.

Szögre akaszthatja a Volkswagen a gigaakkumulátorok építésének tervét Kelet-Európában
Az autógyártó még mindig vizsgálja a megfelelő helyszíneket.

Egy kis tuninggal sportosabb
A Volkswagen ID. Buzz leheletfinom tuningot kapott.

Húsz kilométer per órával haladhatunk az irodában a Volkswagen székével
Irodai széket terveztek az épületeken belüli közlekedés megreformálására.

ID.Buzz Cargo, mint szervizautó
Sárga angyalként is felbukkant a Volkswagen elektromos kisbusza.

Már látható az új Volkswagen ID.3
A változtatások többségét az utastérben fogjuk találni.
.jpg)
A német gyártó népszerű pickupjának második generációja immár itthon is rendelhető
Magyarországon a teljesen új VW Amarok.
.jpg)
Amarok: high-tech felszereltséggel
Az új Amarok egy strapabíró pickup, egyfajta négykerekű multifunkciós munkaeszköz.

A VW új villanyautója akár 700 kilométert teljesít
A Volkswagen jelentősen továbbfejleszti elektromosautó-platformját, az MEB-t.
_1.jpg)
Volkswagen: Ami nem megy azt ne erőltessük
A Volkswagen kapacitív kapcsolószigete a kormányon ötletnek jó volt.

A Volkswagen a következő évtized teljesen automata kísérleti járművét teszteli
A Gen.Travellel való utazás közben senkinek nem kell a vezetéssel foglalkoznia.
_1.jpg)
Izgalmas elektromos terepjárót mutatott be a VW
A Svájcban leleplezett koncepcióautó elsősorban megemelt futóművéről ismerszik meg.

Így változott a VW Amarok
A modellváltással együtt jóval nagyobb is lett az Amarok, a hossza tíz centivel 5,35 méteresre nőtt.
További cikkek