Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?
Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.
A Trevi-kútba dobott érmek római szegényeket segítenek
Csak 2022-ben 1,4 millió eurót (kb. 553 millió forintot) szedtek így össze.
Benzinmotort kap az elektromos 500-as
Nem meri benzines 500-as nélkül hagyni Európát a Fiat, az előző nemzedék eltűnése miatt lépéskényszerbe kerültek.
Egyszerű fejlesztéssel nagyobb hatótáv
Különösebb gyártási forradalom nélkül elérhető az 1000 km-es hatótáv.
Tojáskörkép, elárasztotta Európát az ukrán tojás
Ha valaminek, akkor kiegyensúlyozztnak nem lehet mondani a hazai baromfiágazatot.
Jön az Abarth elektromos négykerkes verziója
Az új 600e prototípusát álcázva már láthattuk, most pedig az Abarth közzétette az első képet az új modellről.
Rejtélyes módon eltűnt
Több mint 1,5 millió euró (kb. 584 millió forint) értékű bor tűnt el Párizs egyik leghíresebb étterméből.
Magyarország a belépési pont az EU-ba
Ezért választotta Magyarországot valójában a kínai BYD autógyár
Ha sportos kisautóra vágyik
A Car Expert Awards szakértői kihirdették a 2024-es év legjobb kisautóját. Ez az Abarth 500e.
Hatezerötszát méter felett egy Porschéval
Az Edith becenevű, 35 centiméteres hasmagasságú kocsi alapját egy Porsche 911 Carrera 4S adja.
A Volkswagen ID egy guruló powerbank
A jármű akkumulátora soha nem merül le 20 százalék alá az állandó mobilitás biztosítása érdekében.
Támogatás villanyautó-vásárláshoz
Összesen 60 milliárd forint keretösszegű pályázatra számíthattunk.
Előnyben lehetnének a kis méretű villanyautók
„A kei car tökéletes példa arra, hogy milyen dolgokat kellene megtennünk.”
További cikkek