MENÜ
2024. árpilis 30.
Katalin, Kitti
A felfrissített Kuga jelentős árkedvezménnyel nyit a hazai piacon

A felfrissített Kuga jelentős árkedvezménnyel nyit a hazai piacon

hvg

A megújult Kuga legolcsóbb, Titanium alapmodelljében 150 lóerős.

 

A Ford 2019-ben dobta piacra 4,6 méter hosszú SUV-modelljét, a különböző benzines, dízel és hibrid hajtásláncokkal szerelt és általunk is alaposan letesztelt harmadik generációs Kugát, amelyből január közepén érkezett meg az immár Magyarországon is elérhető faceliftes új kivitel.

Az újdonság hivatalos hazai induló listaára 13,6 millió forint, azonban a jelentős kedvezménynek köszönhetően ez az ár kapásból 10,9 millió forintra csökken. Viszonyításképpen: a 13 millió forintos listaárú kifutó modell kedvezményes ára jelenleg 10 millió forint.

A megújult Kuga legolcsóbb, Titanium alapmodelljében 150 lóerős, 1,5 literes benzinmotor és 6 fokozatú kézi váltó található.

A 2,5 literes benzinmotorra épülő, 180 lóerős, elsőkerék-hajtású normál hibrid 13,1 millió forinton nyit, a 183 lóerős, összkerekes verzióért pedig minimum 13,9 millió forintot kérnek el.

A csúcsot a szintén 2,5 literes benzinmotort felvonultató, 243 lóerős, elsőkerék-hajtású plug-in hibrid jelenti, amely Titanium-felszereltséggel 16,6 millió forinton startol el, Active X kivitelben pedig alaphangon 18,6 millió forintot kóstál.

A felfrissített Ford Kuga elsősorban új lámpáiról, áttervezett hűtőrácsáról, illetve modernizált lökhárítóiról ismerszik meg, a kerekek kiviteltől függően 17-20 colosak.

Alapáras az automata távfényes LED-fényszóró, a navigációs adatokkal és útjelzésekkel is kalkuláló Dinamikus Pixel LED-fényszóró feláras tétel.

Az utastérben a 13,2 colos méretűre nőtt infotainment érintőkijelző a legfontosabb újdonság, a Sync 4-es rendszer kapcsán említést érdemel többek közt a korábbiaknál gyorsabb működés, az 5G-mobilnet és a vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto-támogatás. A digitális műszeregység 12,3 colos képátlójú.

Továbbfejlesztették az adaptív tempomatot, mely mostantól automatikusan fékez a kanyarok és a kereszteződések előtt, a 360 fokos kamerarendszer pedig teljes felülnézeti képet ad a kocsiról és környezetéről.

Az előre-hátra csúsztatható második üléssor révén a hátul utazók lábtere 1 méternél is nagyobb lehet, vagy akár 150 literrel is megnövelhető a csomagtér mérete. A feláras Ergo ülések hivatalos AGR-minősítéssel rendelkeznek.