MENÜ
2021. március 4.
Kázmér

A céklalé hatása a szervezetünkre

A céklalé fogyasztása javítja az agyműködést idősebb korban.

Nem szabad aggódni a mozgáshiány miatt

Az újévi fogadalmak között előkelő helyen szerepelnek a több mozgással kapcsolatos elhatározások.

Áttörést érhettek el a térdprotézisek terén

Amerikai kutatók az eddigieknél tartósabb porcpótlásra alkalmas anyagot állítottak elő.

Tanárok, akik hátukon vitték a mozgássérült tanítványukat

Ezzel a tettükkel az iskolán kívül tanítottak valami nagyon fontosat a gyerekeknek.

Nem fertőző, de gyakori gyermekbetegség

Jelentős egészségügyi kockázatot jelent a gyerekekre a mozgásszegény életmód.

Egy csodás kép: csillagmozgás

Beleszédül ebbe a képbe az éjszakai égről Tótvázsony fölött.

Ruhamosó bicikli

A kínai Dalian Nemzetiségi Egyetem diákjai egy olyan mosógépet álmodtak meg, amivel garantáltan fittek leszünk.

Sportolás idős korban

Az egészséges 60 év felettieknek heti 150 perc mérsékelt intenzitású kardioedzést érdemes végezniük.

Ötven év felett sem késő elkezdeni a rendszeres mozgást

A rendszeres mozgást 50 év felett is érdemes elkezdeni. Számos egészségi előnnyel jár.
További cikkek