MENÜ
2024. árpilis 27.
Zita

Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?

Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.

Egy pamutpólóhoz 2700 liter vízre van szükség

A „fast fashion” mindennapjaink része, akár használjuk ezt a kifejezést, akár nem.

A városi Jolly Joker: feltámadt a Fiat Topolino

Fillérekért adják, de csak havídíjért használható az új retrókirály Fiat Topolino.

Egy vietnámi autógyártó előzte a VW-t és a Fordot a tőzsdén

A VinFast lényegében azt próbálja megismételni, amit az újgenerációs kínai autómárkák már megcsináltak.

Az akkumulátorfeldolgozót ellenőrizték, rosszul lettek

Rosszul lettek a kormányhivatal ellenőrei, amikor kivonultak a bátonyterenyei akkumulátorfeldolgozóba.

A technológiát megszerezték, azután világuralomra törnek a kínai cégek

Kína adja a világ elektromos jármű eladásainak 58%-át, az összes lítium-ion akkumulátorgyártás 83%-át.

Eljön a kínai autók korszaka?

Tavaly az európai elektromosautó-eladások tíz százalékát a kínai márkák tették ki.

Egy autó, aminek léteznie kell

Egészen magas királyi körökbe is eljutott a VW-szeretete.

A legmerészebb SUV a KIA-tól

Egyelőre még csak a sziluetteket, talán kicsit szemérmesen is, de megmutatta a KIA milyen lesz az EV9-es.

CabTec Kft.: fejlesztések a vevők és a munkatársak elégedettségéért

Fenntartható és sikeres vállalat, amely magasabb szintre emeli a kábelkonfekcionálást.

Bajban a nagy divatmárkák, mit hozhat a jövő?

Összeroskad a ruhaipar, üres polcok és drágulás várja a vásárlókat.

Készenléti terv a franciáknál

Franciaország-szerte a rendkívüli időjárási körülmények komoly károkat okoztak a szőlőtermelésben.
További cikkek