MENÜ
2020. augusztus 3.
Hermina

Miért nem segítenek a szélesebb utak a dugókban?

„Még egy sáv és a forgalmi dugó megszűnik" – mindez tévedésnek bizonyul, mondja az USA-beli tanulmány.

Megfelelési tanácsadó vagy besúgó

Belső ellenőri rendszert kell kidolgozniuk az állami cégeknek az év közepéig a kormány tavaly év végi rendelete alapján.

„Az utakat tíz évre tervezik"

Felújítás alatt nem a kátyúzást kell érteni, hanem az elhasználódott rétegek cseréjét, ha kell, akkor az útalappal együtt.

Paks és az okoshálózat

Grandiózus jövőbeli terveket jelentett be két magyar város.

Küldetés teljesítve

Jelentős korszak zárult le a Mezőföldvíz Kft. történetében 2016-ban.

A világ első úthálózata a maja időkből

A több mint 240 kilométer hosszú, 17 útból álló hálózat El Mirador várost és a környező településeket kötötte össze.

A Hungária Takarék MFB Pontot nyitott Tolnán

Modern belső környezet, széleskörű banki szolgáltatások, és az ügyfelek által megszokott takarékszövetkezeti miliő. Cél: a lakosság maradéktalan kiszolgálása, helyi vállalkozások megnyerése.

A folytonos netkapcsolat lehetősége

Mennyivel kényelmesebb lenne az élet, ha a wifi leállása esetén semmit sem kellene tennünk.

Oktatói Hálózat: „Magyarország ereje mindig a befogadásban volt"

A kormányzati menekültellenes uszítókampánnyal szembeni helytelenítésüknek adnak hangot.

Négy gyorsúthálózat terve hatmilliárdért

Gyors egymásutánban négy szerződést kötött a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. a "gyorsúthálózat" egyes részeinek megtervezésére összesen hatmilliárd forint értékben.

Borzasztó drága az autózás

Sokkal több pénzt szedett össze az állam az utóbbi öt évben abból, hogy úthálózatot fejleszt és tart fenn.
További cikkek