Van, de miért?
Bármely szolgáltatót az ügyfélszolgálata, a panaszkezelése minősít.
Az élő szó azonban nem garantál feltétlenül megoldást. Ezt tapasztalta olvasónk, aki szerződése birtokban átutalta valamelyik Mindig-tévécsomag díját, még január végén. Várta a számlát, a kifizetett csatornák sugárzását, hiába. Eddig ötször vettek fel bejelentést tőle, „továbbítva azt a háttércsoportnak”. Kompetens személlyel nem tudott beszélni, csak az ügyfélszolgálatosok keserű szavai ismétlődnek ma is: „nem én tehetek róla”. Mindez lehetne egyedi eset, sajnos nem az. Egy másik honfitársunk, nem akart negyven kilométert autózni a személyes kifizetés lebonyolításáért, banki átutalással pedig nem intézhető a napokban lejáró csomagja meghosszabbítása, ezért úgy döntött, online regisztrál, és bankkártyával fizet. A másfél órás procedúra után üzenetet kapott. Sikeres a regisztráció, postán küldik a csekket, egy hónapon belül.