Tam_Bau
MENÜ
2024. árpilis 29.
Péter
Különleges éjszaka a csillagok alatt

morea-exkluziv.hu, fotók: otthonlap.hu

A felfújható buborék a természetközeliség egészen új perspektíváját nyújtja, mindezt tökéletes kényelemben.

Ki ne szeretne eltölteni egy éjszakát a csillagok alatt egy trópusi tengerparton úgy, hogy ezért semmilyen kényelemről ne kelljen lemondania? A Finolhu resort vendégei számára ez is elérhető a Maldív-szigeteken. Felállították az első „Bubble Beach”-et, egy minden luxussal felszerelt átlátszó, buborék alakú sátrat, amelyből zavartalanul szemlélhetjük a csillagos eget fölöttünk, vagy a mellettünk a végtelenbe nyúló óceánt.

A buborék egy különleges helyen került felállításra, a Finolhu 1,5 km hosszú homokos tengerpartjának egy távoli szegletében, ahol magunk lehetünk az óceánnal és a csillagokkal, távol a sziget nyüzsgő központjától.

A „Beach Bubble” csak egyetlen éjszakára vehető igénybe, a legromantikusabb éjszakára a szigeten töltött időnk alatt. Egy csodás ebédet követően a Fish & Crab Shack-en, átsétálunk a buborékhoz a napnyugtában, ahol az álomszerű romantikus este kezdődik. Elöszőr egy privát barbecue partyban lehet részünk, majd egyedül maradunk a végtelen csillagos éggel és az óceán zúgásával. A napfelkeltét egy a parton elköltött reggeli közben élvezhetjük, mielőtt visszatérünk a valóságba, a sziget „lakott” területére.

A nagyon erős poliészter anyagból készült átlátszó buborék sátor teljesen vízálló, UV védelemmel ellátott és klímakontrollált. A minőségi felhasznált anyagok garantálják a sátor tartósságát, ellenállóságát a környezeti behatásokkal szemben. A sátor aljzata fából készült. A felsőkategóriás luxussal berendezett hálószoba buborékhoz csatlakozik egy másik buborék, amely a zuhanyzós fürdőszobát és a WC-t tartalmazza.

Egy éjszaka ára 600++ USD-től indul, szezontól függően.