MENÜ
2019. július 21.
Dániel, Daniella
Divatmárka Beatles-rajongóknak

Divatmárka Beatles-rajongóknak

nlc.hu

A Beatles ihlette ezt a ruhakollekciót, ráadásul Paul McCartney lánya tervezte.

A családi szál ugyan vitathatatlan, állítólag nem a Beatles-pénzfát akarta megrázni Stella McCartney a Sárga tengeralattjáró film ihlette ruhakollekciójával, hanem úgy gondolta, a film üzenetei abszolút aktuálisak a mai kor fiataljai számára is, így fontos, hogy kezdjen vele valami értékeset. Az 1968-as filmklasszikus, mely a Beatles azonos nevű albumának dalaira épült, színes képi világával szépen megörökítette azt pszichedelikus érzésköteget, mely a hippikorszakot jellemezte, és a dizájner kollekciója sem marad el sokkal tőle.

McCartney a kollekcióját a rajzfilmben is hallható All Together Now szám után nevezte el, és mint azt a divattervező Instagram-oldalán is olvashatjuk, a béke, a szeretet és az összetartozás üzenetét osztja meg egy teljesen új generációval.

A zenészek pop-art képei, a rajzfilmet megidéző motívumok és színkavalkád nemcsak női, de férfi és gyerekruházatokra is rákerültek, igaz, McCartney nem szeretné különösebben nemek szerint címkézni az öltözékeket, melyek között kötött pulcsikat, pólókat, műszőrme kabátot és kiegészítőket is találunk.

Fájó pont, hogy az áruk szépen leköveti a divatmárkára jellemző szintet, így igencsak elszánt Beatles-rajongónak kell lennie annak, aki félmillió forintot is hajlandó leszurkolni egy mintás ruháért vagy 75 ezret egy feliratos pólóért. Igaz, ezek nem is szitanyomott bandapólók, hanem dizájner darabok, amelyeket jó eséllyel valóban azok fognak megvásárolni, akik még kósza gondolatok sem voltak a film bemutatójakor, a kult minták pedig inkább tehetősségükről, mint zenei ízlésükről fognak árulkodni.