MENÜ
2021. szeptember 21.
Máté, Mirella
„A távközlésben a fejlődés záloga a folyamatos innováció

„A távközlésben a fejlődés záloga a folyamatos innováció"

Tarr Kft.

A TARR Kft. 3 évtized alatt a legnagyobb magyar tulajdonú távközlési céggé nőtte ki magát.

A távközlés az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág. Ezen a piacon csak folyamatos fejlesztésekkel lehet talpon maradni, – vallja Tarr János ügyvezető, akit a rövid visszatekintés után a jövőbeli tervekről kérdeztünk.

– A ma ismert Tarr Kft. múltja 1990-re tekint vissza, akkor 12 fővel indult a szekszárdi központú vállalkozás – árulja el a tulajdonos-cégvezető. – Ma már több, mint 300 dolgozót foglalkoztatunk, nyolc megyében, több, mint 300 településen vagyunk jelen magas színvonalú távközlési szolgáltatásainkkal. Az idei év során is több településsel bővült a szolgáltatási területünk.

– A folyamatos megújulást említette, mint a cég fontos jellemzőjét. Ennek jegyében 2021-ben is történtek fejlesztések a szolgáltatásukban?

– Idén is egy fontos lépést tettünk a teljes digitalizáció megvalósítása felé. Az idejétmúlt analóg csatornák sugárzása helyett műszaki fejlesztéseink eredményeképpen Előfizetőink egyre jobb minőségben élvezhetik kábeltévé szolgáltatásunkat és népszerű, új csatornákat is sikerült a kínálatunkba építeni. Ennek köszönhetően a mi kínálatunk tartalmazza a legtöbb HD minőségű csatornát. Ezzel párhuzamosan megnyílt a lehetőség arra, hogy vezetékes internetes szolgáltatásunkat is stabilabban és nagyobb sebességgel tudjuk Előfizetőinknek kínálni.

– Úgy tudom, hogy nem csak távközlési szolgáltatásokat nyújtanak, hanem ehhez kapcsolódó termékeket is értékesítenek egyre nagyobb számban. Milyen készülékekről beszélhetünk?

– Kínálatunk egyre erősödő pillérét jelentik a távközléshez kapcsolódó készülékek forgalmazása. Kiemelt fontosságú a 2017-ben elindított mobiltelefon értékesítés, és egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a televíziók és a tabletek is. Ezekhez a készülékekhez nagyon kedvező áron juthatnak hozzá Előfizetőink, és részletfizetésre is van lehetőségük.

– Ma már elérhető realitás, hogy online környezetben is lehessen ügyeket intézni, vásárolni. Önök milyen megoldásokat kínálnak ebben ügyfeleiknek?

– Megújult honlapunk webshop felületén is vásárolhatnak látogatóink termékeinkből és szolgáltatásainkból. Célunk, hogy Előfizetőinknek teljes körű online ügyintézést tudjunk biztosítani. Kedvezményekkel ösztönözzük őket arra, hogy online ügyfélkapunkon keresztül intézzék ügyeiket, fizessék számláikat. Ezzel ügyfeleink is jól járnak, és mi is hozzájárulunk ahhoz, hogy élhetőbb környezetet biztosítsunk gyermekeink számára.