MENÜ
2018. december 12.
Gabriella
Készségesek, segítőkészek

Készségesek, segítőkészek

Takács Zsuzsa • fotó: gzt.com

Kellemetlenség, várakozás helyett mindenhol hihetetlenül kedvesek és segítőkészek voltak az ügyintézők.

Sokszor kapom a kritikát, miért mindig Kaktusz? Huszonkét éve megjelenő véleményrovatunkat az élet diktálja. Elég nyitott szemmel járni, ezenkívül rengetegen hívnak fel, keresnek személyesen vagy levélben, hogy elmondják gondjukat, elmeséljék történetüket. Közülük azokat igyekszem megosztani, amelyek egynél több emberhez szólnak, közügynek tekinthetők. Tipikusak, egyfajta korképek. Jó, ha gondolkodásra késztetnek, még jobb, ha nem csak az észhez, hanem a szívhez is szólnak. A legnagyobb örömmel azonban a pozitív tapasztalatokról írok, ezeket talán még nagyobb elszántsággal és vehemenciával mesélik honfitársaim, lelkesek és boldogok, hogy megoszthatják másokkal is. Mint legutóbb az a szekszárdi hölgy, aki nyaralójának eladása után az ilyenkor szokásos köröket járta végig. Szolgáltatótól szolgáltatóig járt, hogy átírják a szükséges szerződéseket, ahogy fogalmazott, felkészült a legrosszabbra. És óriásit csalódott. Kellemetlenség, várakozás helyett mindenhol hihetetlenül kedvesek és segítőkészek voltak az ügyintézők. A vízmű ügyfélszolgálatánál még egy pohár vízzel is megkínálták, majd készségesen intézkedtek az Alisca Terránál, ugyanúgy az Oktel Kft-nél, és még aznap pontot tettek az EON-nál is a szerződésére. Mindig csak a rosszat jegyezzük meg, arra kért, hogy írjunk a jóról is. Így ezen a héten a szolgáltatók munkatársainak küldjük a Rózsát!